Polwell to firma, która od samego początku stawia na odpowiedzialność społeczną i ochronę środowiska. Angażujemy się w różne akcje i inicjatywy społeczne oraz propagujemy zdrowy styl życia. Chcemy robić coś dobrego dla ludzi oraz dla świata, w którym żyjemy.
Aktywnie wspieramy ogólnopolskie akcje społeczne takie jak: Amazonki, WOŚP czy dzień na U. Współpracujemy z różnymi organizacjami sportowymi, m.in. drużynami koszykówki Astoria Bydgoszcz czy Basket25, aby propagować aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia. Jesteśmy również zaangażowani w ochronę środowiska. Dlatego, obejmujemy patronatem ogólnopolskie akcje ekologiczne, m.in. Rowerową Stolicę Polski. Zaangażowani jesteśmy w sadzenie lasów, przekazując środki finansowe na zalesianie Polski, uzyskane ze sprzedaży Terminarzy Fryzjerskich.
Mecenatem obejmujemy wydarzenie kulturalne. Jesteśmy koproducentem nominowanego do Oscara filmu IO oraz partnerem wielu docenianych produkcji filmowych.
Projekt Fryzjerzy Fighterzy, poświęcony jest pomocy fryzjerom. Ruszył w czasie pandemii, kiedy nasza branża odczuła ogromne skutki długotrwałego lockdownu. Dziś nasze działania i skoncentrowane są na pomocy naszym przyjaciołom z Ukrainy!
Program Ambasador Dobrej Sprawy stworzony przez markę Dénuée to inicjatywa wspierająca Fundację Dajemy Dzieciom Siłę poprzez sprzedaż naturalnych farb do włosów, w której udział biorą właściciele salonów fryzjerskich.
Akcja „Używam – Oddaję – Dbam o ekologię!” to program recyklingu aluminiowych opakowań po kosmetykach fryzjerskich Kemon w 120 salonach fryzjerskich. Dzięki akcji udało się już zebrać ponad 400 kg aluminiowych opakowań, które zostaną poddane recyklingowi i otrzymają nowe życie.
Działania pro-środowiskowe prowadzimy również wewnątrz firmy: stosujemy ekologiczne wypełniacze do przesyłek, zainstalowaliśmy panele fotowoltaiczne na dachu centrum logistycznego oraz powiększamy naszą ofertę kosmetyków o naturalnych składach. Opakowania naszych produktów wytwarzane są poprzez wykorzystanie papieru z certyfikatem FSC. Większość naszej floty opiera się na samochodach hybrydowych.
„>Fale Loki Koki i Olivia Garden, wraz z Federacją Stowarzyszeń Amazonki, łączą siły w ogólnopolskiej, różowej kampanii na rzecz walki z rakiem piersi. Wsparcie dla Amazonek to dla naszej firmy priorytet. Zachęcamy do wsparcia akcji, kupując nasze produkty oznaczone różową wstążeczką, takie jak profesjonalne szczotki do włosów Fingerbrush.
Uczestnictwo w Rowerowej Stolicy Polski, jak Sponsor Strategiczny jest kolejną motywacją dla naszych pracowników i partnerów do prowadzenia zdrowego trybu życia. Mieszanka rywalizacji, zabawy oraz aktywności fizycznej jest odpowiednim sposobem na podkreślenie, że ekologia jest sprawą nas wszystkich.
Od lat wspieramy bydgoską koszykówkę – żeńską i męską. Wierzymy, że wspieranie sportu pozwala na budowanie nie tylko silnej drużyny, ale także na propagowanie zdrowej aktywności wśród lokalnej społeczności
Tancerze z całej Polski i zagranicy rywalizują w Bydgoszczy w różnych stylach, kategoriach wiekowych i na rozmaitym poziomie zaawansowania.
W ręce klientów oddajemy Terminarze Fryzjerskie, z dochód przekazujemy Fundacji Fabryka Tlenu, aby w naszym imieniu sadziła lasy w Polsce.
Marka Mila Pro wspiera fundację Rak’n’Roll. Zasila tym samym szeregi drużyny, która od lat kształtuje działania w zakresie profilaktyki i działa na rzecz poprawy jakości życia osób zmagających się z chorobą nowotworową.
Od 2004 roku fryzjerzy salonów partnerskich Kemon uczestniczą w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej pomocy, organizowanej przez Jurka Owsiaka i jego fundację.
Projekt Stylista Zdrowia marki Artego i Fundacji Rak’n’Roll łączy dwa bardzo ważne obszary – po pierwsze obszar dbania o zdrowie a po drugie – troskę o pielęgnację swojej urody.
Proekologiczna inicjatywa marki i jej partnerów biznesowych to jeden z elementów idei zrównoważonego rozwoju Davines. Do tej pory zasadzono już 11 550 drzew, które wyprodukowały łącznie około 8 662 500 kg tlenu.
Olivia Garden zdecydowała się aktywnie zaangażować w kampanię „Mosznowładcy”, mającą na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki raka jąder. Działania marki obejmują wsparcie finansowe dla kampanii, promowanie jej w mediach społecznościowych.
Jako marka fryzjerska, chcemy również propagować wiedzę i umiejętności fryzjerskie wśród młodych ludzi. Dlatego, stworzyliśmy program patronacki dla klas branżowych w szkołach fryzjerskich.
Od 2016 r. do naszego programu patronackiego dołączyły Zespół Szkół nr 1 im. Bartłomieja z Bydgoszczy oraz Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie. Inicjatywa ta przyczynia się do wzrostu jakości edukacji oraz doskonalenia umiejętności przyszłych pokoleń fryzjerów. Pragniemy przekazać wiedzę i doświadczenie zdobyte przez ponad 30 lat obecności na rynku, wspierając rozwój i kreatywność młodzieży oraz budowanie kompetencji zawodowych.
Nasze wsparcie polega na:
• uzupełnieniami pracowni fryzjerskiej o materiały informacyjne i sprzęt;
• przygotowaniu wyprawki dla uczniów klasy patronackiej wspomagające naukę zawodu;
• stworzeniu materiałów szkoleniowych dla nauczycieli, służących jako bogate źródło wiedzy do tworzenia pomocy dydaktycznych.
Cieszymy się, że możemy działać na rzecz społeczeństwa oraz środowiska, a nasze aktywności wpisują się w strategię komunikacji marketingowej innych marek fryzjerskich, których jako Dom Marek Fale Loki Koki jest wyłącznym dystrybutorem.
Mail kontakt@polwell.pl